Et stærkt budskab i en dejlig indpakning
Ældre- og handicapforvaltningen ville prøve en ny strategi, for at få deres 2020-vision spredt så bredt ud som muligt. De ville have lavet en video, der skulle være toneangivende for, hvad der skal ske fremadrettet.
Visionen var på plads, og næste skridt var at finde ud af, hvordan den bedst kunne formidles ud til alle medarbejdere. Visionen blev skrevet om til et speak, der fungerer som bærerende element i videoen.
På den visuelle side var det essentielt at formidle samme budskab. Sammen med forvaltningen blev der udtænkt en plan for, hvordan vi kunne favne alle aspekter så bredt som muligt.
Først blev det defineret, hvilken stemning videoen skulle have. Den skulle emme af nærvær, gåpåmod og passion for faget. Speaket definerede, hvordan de forskellige klip skulle tilpasses og filmes.
Derefter kunne optagelserne gå i gang. Kevin stod primært for optagelserne sammen med vores praktikant Magnus. De har begge to et friskt blik på video, og det fungerede helt eminent sammen med det glade og fremsynede budskab.