Nilfisk.

Lancering af nyt produkt

Tilbage i 1906 startede Nilfisk i en baggård i København. Sidenhen er der sket meget og Nilfisk er på mange måder blevet et ikonisk brand. Brandet var og er kendt for høj kvalitet, og i dag er Nilfisk-koncernen meget mere end støvsugere til private hjem. Nilfisk retter sig høj grad mod B2B, og derfor var en produktvideo lige det, de manglede til at tage med på messer. Med produktvideoen er det muligt at forklare og beskrive visuelt, hvad den nye fejemaskine kan. Eftersom vores viden om fejemaskiner kan ligge på et ret lille sted, var vi ekstra opmærksomme på, hvad Nilfisk gerne ville have ud af videoen, og hvilke elementer den skulle indeholde. Det er dem, der kender kunderne og det er dem, der ved, hvad deres kunder gerne vil se og vide. Vi vil altid gerne komme med kreative indspark eller vinklinger, men i en situation, som i videoen til Nilfisk, sætter vi en ære i at lytte og være budbringer.

DEL DE KLOGE ORD