N.O. Jensen.

Autentiske historiefortælling

N.O. Jensen havde et ønske om at fortælle omverden deres værdier og deres historie.
I samarbejde udformede vi et creative brief, for at analysere hvilke punkter vi kunne agere på samt berette om. Det viste sig at de havde en medarbejderloyalitet af en anden verden og en tiltro til egne folk som bevirkede at Thomas kunne arbejde sig op gennem hierarkiet – Fra fejedreng til værkstedschef.

Så hvorfor ikke få de ansatte, dem kunderne oplever når de kommer ind i butikken, til at fortælle historien?

 

Vi oplever lidt en tendens til at mange af vores kunder ønsker det vi kalder en “floskelvideo”. En video hvor man tager en fra ledelsen, som skal berette om hvordan virksomheden agerer og hvordan medarbejderne trives. Autenciteten i en sådan video er ikke at råbe hurra for. Vi ser meget hellere at vi bevæger os ud i leddene, der hvor kunderne bliver mødt. Her kan man opleve, se og skabe historien om virksomheden. En autentisk historie, som er den samme som kunderne oplever når de træder ind på matriklen.

 

Derfor har vi produceret en overordnet præsentationsvideo, med dertilhørende undervideoer. Det betyder at vi kan skabe en genkendelighed på tværs af deres hjemmeside og samtidig skabe indhold som kan bruges til annoncering samt skabelsen af nye kunder.

 

For hvad er en uber lækker video værd, hvis ingen ser den?

DEL DE KLOGE ORD