Principia.

Dansk cykling.

I samarbejde med Public Image og Principia skal vi producere fire videoer, der skal skabe opmærksomhed omkring brands for nuværende og potentielle kunderne. Brand awareness, som det hedder, kan gøres på et hav af forskellige måder. Der skal ofte mere end én metode i brug, men at få produceret en video, kan være en rigtig god start. En af udfordringerne for brands er ofte, at de vil sælge et produkt, der ikke selv kan forklare, hvor fedt det er. Produkterne skal gives liv og sættes ind i en associationskontekst – produktet skal akkumulere følelser, for det er dem vi køber med. En af grundene, til at vi i startfasen arbejder med creative brief og mood board, er for at stadfæste den følelse og det udtryk, der skal formidles. Det handler om at få forbrugerne til at forstå brandets vision og produkternes muligheder. Den bedste måde at gøre det på er ved at vise produktet i brug, som for eksempel i denne video med børnecykler fra Evoke Junior. Glade unger, frisk luft og gode oplevelser – det skaber brand awareness.

DEL DE KLOGE ORD