Vestbyens Cykelhandel.

Youtube annoncering

Ude i den store verden er Danmark kendt som en dedikeret cykelnation. Specielt i de større byer er der mange cyklister, og cyklens udformning, farve og type er ofte med til at understøtte ejerens image. En cykel er så meget mere end et transportmiddel. At cykle i byen er forbundet med øget fleksibilitet og frihed, for man kan ofte suse lige forbi de langsomme bilkøer. Mange unge, i de større byer, cykler til og fra skole, og derfor var et en oplagt mulighed for at sætte alle sejl ind på YouTube-annoncering med denne video, da YouTube er perfekt til at ramme et yngre segment. Derudover er YouTube en genial platform til at opnå mere trafik på hjemmesiden, hvilket i sidste ende betyder øget salg.

Vestbyens Cykelhandel har eksisteret siden 1950’erne og cykler, grej og tilfredse kunder er en hjertesag for dem. Det er altid en fed fornemmelse at videreformidle passion og engagement – og så i en grøn sags tjeneste.

DEL DE KLOGE ORD