SERVICE
Vi står for hele molevitten lige fra strategien til optagelserne og leveringen til de respektive medier, så I kun skal koncentrere jer om det, I er gode til – og så selvfølgelig de gode resultater.
Med Content on demand hjælper vi jer med at sikre relevant indhold til jeres markedsføring hver eneste måned. Vi tager både teten og den kreative kasket på, så I trygt kan læne jer tilbage og være sikre på, at I får knivskarpt videoindhold, der bliver markedsført, så I rent faktisk mærker forskellen.
Vores tilgang starter med et indledende møde, hvor vi dykker ned i jeres virksomheds vision.
En effektiv arbejdsplan og en skræddersyet indholdsplan følger, guidende hvert trin i produktionen for at støtte jeres mål. Vi går i aktion ved at filme og redigere, fokuserende på kvalitet og kreativitet, enten i samarbejde med jer eller selvstændigt.
Jeres konstante feedback er afgørende, da vi finjusterer indholdet for at matche jeres forventninger.
Resultatet er ikke bare en færdig video, men et kunstværk, der overstiger jeres forventninger og centralt placerer jeres budskab.
Alle produktioner starter med en creative session, hvor vi definerer kreativet omkring det valgte koncept. Vi skaber historien, look & feel og konkretiserer dette i storyboards og moodboards.
Vi briefer alle involverede på koncept, mål og vision for indholdet og udformer produktionen i overensstemmelse med hvad der er aftalt i præproduktionen. Historien, det visuelle og målet med produktionen kombineres.
Vi sammensætter råmaterialet med effekter, lyd og musik og symbiosen opstår. Vi skaber et soundtrack, colorgrader og laver VFX arbejde ud fra definerede rammer i præproduktionen. Efter endt feedback eksporterer og leverer vi i ønskede formater.
Når produktet er gået live, tager vi en opfølgende dialog omkring resultaterne og jeres oplevelse omkring produktionen og vores bidrag. Vi evaluerer sammen og skaber rammerne for mere succes.
… I stedet kan du koncentrere dig om at skabe værdi for din forrentning – og sove bedre om natten ved tanken om, at vi gør præcis det samme. Med en content on demand-løsning hos os, får I ikke bare løbende video – I får en dedikeret spiller på holdet, der er cirka lige så ambitiøs som Messi på en fodboldbane. Og det er vel at mærke ambitioner på jeres vegne.
Rom blev ikke bygget på én dag, og det gør jeres markedsføring heller ikke - men et sted skal man starte. Og hvis det virker en kende uoverskueligt for jer at kaste jer ud i en brandvideo, er content on demand en oplagt løsning. Skal vi sammen sætte os ned, se på hvad der virker – og finde ud af, hvordan vi gør det endnu bedre og udnytter alt det, I garanteret er vanvittigt dygtige til? Vi får jeres budskaber losset ud over rampen hver eneste måned – og I høster fordelene. Hver eneste måned. Vi står i hvert fald klar til at hjælpe jer med at sætte fut i omsætningen og få jeres budskaber derud, hvor de rammer målgruppen lige i hjertekulen.
I slipper for at bruge penge på indhold, I aldrig får udnyttet det fulde potentiale af. Vi har set det her ske 100 gange før, og derfor har vi krudtet en løsning sammen, der går i sulet på problemerne og sikrer jer, at I faktisk får noget ud af det content, I smider penge efter. I bruger penge på video, fordi det i sidste ende skal tjene penge til jer - right? Så lad os da sørge for, at det er det, der sker.
Og netop derfor har vi valgt at lave en content-on-demand løsning - vi rykker hurtigt og effektivt, og du får løbende produceret killer-content, så jeres virksomhed er kronisk relevant. I virkeligheden handler det “bare” om at plukke de lavthængende frugter. Men er det ikke fuldstændig lige meget, når det viser sig rent faktisk at virke? Spørger du vores kunder, er de i hvert fald ikke i tvivl.
Laura Drustrup
Marketingansvarlig, Pedersen & Nielsen Automobilforretning A/S
Karina Poulsen
Marketing Manager, DESMI
Dina Blander Simonsen
Art Director, Nordjyllands Trafikselskab
Andreas Thomsen
Social Media Coordinator & Content Specialist | Branding & Outbound Marketing
Sune Andersen
Kommunikations- og Marketingchef, DAVA Foods Denmark A/S
Rune Steiness
PR-konsulent, Louis Nielsen A/S