Først havde Jeppe et creative brief med Inside Systems for at afklare, hvilken type video, der ville give mening i forhold til deres ønsker.
Vi vurderede, at det bedste ville være en profilvideo, der indeholdt mere end blot en rundtur i virksomheden.
Inside Systems udmærker sig i deres agilitet, personlige rådgivning og virksomhedens alsidighed, og det var det videoen skulle vise. Senere blev vores storyteller, Maja, tilknyttet for, i samarbejde med Inside Systems, at skabe et narrativ, der kunne rumme deres vigtigste kerneværdier.
Stoytellingmødet bød på mange fede inputs fra Niclas og Allan, men storylinen stod klar i det sekund Niclas fortalte om sin passion for det gode købmandsskab.
Han forklarede, hvordan han som barn havde lavet små loppemarkeder for at tjene lidt ekstra lommepenge, men i særdeleshed også for at forstå, hvad det vil sige at være en god købmand.
Det var den perfekte ramme for fortællingen om Inside Systems, fordi det er et mindset, der gennemsyrer hele virksomheden – de brænder for at være de bedste at handle med.