fbpx
Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Videoerne, der skabte en ny identitet

Lazzaweb

RESULTATER

Resultater Formidling af nye tanker omkring brand

INFORMATION

Kunde Lazzaweb

Bureau Rahbek Media

Fotograf Marc Skjødt Pedersen

Klipper Kevin Kvist

Koncept Jeppe Rahbek

Fortællingen omkring virksomheden

Branding

Lazzaweb stod overfor en en nytænkning af deres brand og vi fik lov at lege med. Bureauet er vokset til tæt på 20 personer og manglede indhold der afspejlede denne vækst og dertilhørende succes. Med nye flotte lokaler på havnefronten i Aalborg, var det ideelt at inkludere noget nærmiljø i fortællingen og visualiseringen af rejsen.

Muligheder?
Produkt

I samarbejde med Lazzaweb afdækkede vi mulighederne med fortællingen og ikke mindst det mulige indhold. Det er reelt afgrænsningens kunst vi arbejder med i en sådan case. Vi fik os sporet ind på en overordnet brandfilm, samt 3 afdelingsvideoer som omhandler Lazzawebs vertikaler. Ads, SEO og hjemmesider. 

Services

Udvikling af storyboards og ideer til alle filmene, dette skete i samarbejde med Lazzaweb og med udgangspunkt i deres kerneværdier

Optagelser på alle lokationer. Der blev udvalgt lokationer baseret på kerneværdierne og disse blev besøgt og konkretiseret på video.

Redigering af de 4 videoer. Baseret på de udviklede storyboards blev der redigeret, colorgradet sig til et match.

Vi har eksporteret videoerne i passende formater til Lazzaweb, som er specifikt for hvor videoerne skulle bruges efterfølgende.

Jeppe Rahbek Kreativ leder og klar til at hjælpe

Har du et spændende projekt i tankerne?

Lazzaweb i vækst

Fra drømmen til virkelighed. Vi har fulgt og arbejdet sammen med Lazzaweb i mange år. Vi startede på samme kontor hos Mama I Made It og har fulgt deres rejse siden da.

Derfor har vi også et indgående kendskab til deres bevæggrunde og ikke mindst, deres meget inspirerende tilgang til det at drive forretning.

Dette giver selvfølgelig et godt udgangspunkt, når fortællingen og ikke mindst storyboardet skal laves under preproduktionen i vores produktionsforløb.

At være med til at forevige denne rejse i bevægelige pixels, er en drøm for os.

En fortællingen omkring et bureau, kan nemt blive en anelse floskelbaseret. Vores udgangspunkt sammen med Lazzaweb, var at undgå dette ved at fokusere på værdien der skabes for kunderne og ikke forchromede billeder og tanker omkring deres eget setup.

Det kan meget nemt blive en anelse for pillende i egen navle, uden fokus på værdien man søger at skabe for slutbrugeren.

Derfor valgte vi også at inkludere statister og lokationer, som ligger udenfor det generelle bureaubillede og passive identifikation.

Man må omend ikke glemme at validere succesen gennem eksempelvis lokalerne og de ansatte, men alt med måde. 

Hvad mere?

Udover brandfilmen, har vi skabt 3 afdelingsvideoer. Disse er lavet ud fra at kunderne eller de potentielle kunder, har indsigt i produktet og hvad eksempelvis SEO-arbejdet indebærer. 

Videoerne har til formål at illustrere og bevidne omkring Lazzawebs tilgang til arbejdet og rejsen mod målet sammen med kunden.

Reelt set har videoerne ikke til formål at opdrage potentielle kunder i hvad de køber, men at skabe en indsigt i hvilken proces de køber ind i.

Denne anskuelse er modig og signalerer en klar overbevisning omkring kundens købsrejse og ikke mindst, deres indblik. 

Marc Pedersen Kvalitetschef og videonørd

Har du et spændende projekt i tankerne?