fbpx

Naturmødet

Vild i naturen!
UDFORDRING

Formålet med videoerne for Naturmødet var og er, at trække flere gæster til begivenheden. 

Vores tese er, at når man producerer video for større begivenheder og arrangementer, så vinder man mest ved at agere på stedet. 

Ved at Naturmødet kunne vise flot content med dagens affærer er det ikke kun spændende at følge med i, men det tiltrækker også nye gæster til pladsen de kommende dage – eller næste gang, Naturmødet bliver afholdt. 

PRODUKT

I samarbejde med Naturmødet’s content marketing hold blev vi hver morgen briefet i, hvad der ville ske i løbet af dagen og hvad de havde brug for, i forbindelse med festivalen. Derfor var der meget frie tøjler for videoerne og vi valgte derfor materiale efter, hvad der vi mente, der ville skabe mest værdi og trække flere gæster til. 

Når vi optager video og tager billeder, som skal videreformidles på samme dag, har vi også muligheden for at være max agile og følge det naturelige flow af eventet, som vi synes, er super fedt.

Igennem alle 3 dage på Naturmødet forsøgte vi at indfange så meget forskelligt som muligt. Videoerne er tiltænkt at skulle tale til de mange forskellige segmenter, som begivenheden favner. 

Vi synes selv, at videoerne blev lækre, og Naturmødet som kunde, er enige. Kæmpe win!

RESULTAT

De færdige produkter til Naturmødet har skabt traction til eventet over de afholdte 3 dage, og efter eventets afslutning fortsat øget opmærksomheden. 

Videoerne har samlet haft over 15.000 visninger på deres Facebook-side.

SERVICES

• Dag-til-dag videoproduktion af i alt 8 videoer, som blev brugt som content på deres facebookside.

• Fotos fra alle 3 dage til mødet, som blev brugt som supplerende content til deres platforme. 

Naturen blomstrer

Naturmødet er et årligt nationalt folkemøde, som gennem tre dage omdanner Hirtshals til midtcenter for dansk naturdebat og naturoplevelser. 

Der er vind i håret, fuglekiggeri, debat, oplæg, foredrag, aktiviter og folkefest. Naturmødet er for alle, ligefra økologer, børn, politikere, mountainbikere og til videnskabsfolk.

Over disse 3 dage bliver der udvekslet holdninger, viden, passion og interesse for alt hvad naturen indeholder. Der er plads til at tale, lytte, debattere, opleve og have det sjovt.

Naturmødet valgte derfor at konvertere dette 3-dags event til video. Målet var at fange og inkludere de vigtigeste highlights og events, samt at indfange den fantastisk gode stemning og alsidighed – og derefter formidle materialet på samme dag til diverse sociale medie-platforme.


Har du et spændende projekt i tankerne?

Jeppe Rahbek, kreativ leder og klar til at hjælpe