fbpx
Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Biler, storyttelling og video

Pedersen og Nielsen

RESULTATER

Resultater 30.000 visninger på Facebook af brandfilm

Resultater +60.000 visninger på alle videoerne

PRESSE

https://www.facebook.com/25665284849/videos/463680187505809

INFORMATION

Kunde Pedersen og Nielsen

Bureau Rahbek Media

Fotograf Marc Skjødt Pedersen

Klipper Marc Skjødt Pedersen

Koncept Jeppe Rahbek

Differentiering

Udfordring

Pedersen og Nielsen stod med en udfodring. En udfordring som de fleste bilhuse står med. Et marked som er præget af høj konkurrence og en stor efterspørgsel efter kundernes opmærksomhed.

Det var svært for dem at differentiere sig i markedet og skabe en viden hos målgruppen omkring deres værdier og USP’er.

Vi startede med en strategidialog, for når man har en målgruppe der hedder “alle med kørekort” – Så kan kommunikationen nemt blive en anelse diffus og knapt så konkret.

Content til målgruppen
Produkt

Sammen med Pedersen og Nielsen definerede vi nogle ønskede målgrupper og satte os for at definere content, som snakkede til netop deres udfordringer. Selvom man har en meget bred målgruppe, kan vi se at der er stor værdi i at konkretisere ens værdigrundlag og fokusere på enkelte USPer i ens videoer, ift. at forsøge at ramme bredt i en ens målgruppe.

Derfor lavede vi en overordnet brandfilm, med små og konkrete undervideoer. Her tiltalte vi specifikke målgrupper og indholdet kunne pushes til disse. 

Man opnår her en overordnet fortælling, som knytter de mindre videoer sammen til en konkret fortælling.
Flowet bliver derfor udfordring – fortælling – løsning og ikke kun fortælling – løsning.

Services

Optagelser til +10 film og videoer

Strategidialog omkring indhold

Udvikling af kontinuerligt indhold, så de havde content der matchede efterspørgslen hos kunderne.

Indsigter i egen produktion og annoncering af indhold.

Jeppe Rahbek Kreativ leder og klar til at hjælpe

Har du et spændende projekt i tankerne?