Kan vi bryde rammen for den gængse bilreklame?
En bilreklame målgruppen kunne spejle sig i
Henvendelser ad libitum
Producer - Søren
Videograf - Absent Wall
Koncept
Lokation scouting
Videoproduktion
En Clio nær dig
Kan vi bryde rammen for den gængse bilreklame?
En bilreklame målgruppen kunne spejle sig i
Henvendelser ad libitum
Producer - Søren
Videograf - Absent Wall
Koncept
Lokation scouting
Videoproduktion
Væk fra bjergene?
Bilreklamer foregår nærmest altid i smukke franske alper eller i en tjekket modeby, og netop denne præmis kender vi til hudløshed. Den præmis blev vores clue til at gøre det stik modsatte.
Hvad sker der såfremt du flytter bilen ind i et miljø som målgruppen kender og færdes i på daglig basis? Vi skaber en fortælling som målgruppen kan spejle sig i.
Pedersen og Nielsen har altid været fremsynede med deres indhold. De tør at udfordre status quo og i samarbejde med Renault flyttede vi bilindhold fra ligegyldighed, til en Clio i dit nærområde.
Laura Drustrup
Marketingansvarlig, Pedersen & Nielsen Automobilforretning A/S
Karina Poulsen
Marketing Manager, DESMI
Dina Blander Simonsen
Art Director, Nordjyllands Trafikselskab
Andreas Thomsen
Social Media Coordinator & Content Specialist | Branding & Outbound Marketing
Sune Andersen
Kommunikations- og Marketingchef, DAVA Foods Denmark A/S
Rune Steiness
PR-konsulent, Louis Nielsen A/S