fbpx
Animeret brand identitet

Professionshøjskolen UCN

RESULTATER

Resultater Sammenhæng mellem alt produceret indhold på tværs af kanaler og leverandører

PRESSE

https://www.ucn.dk/

INFORMATION

Kunde UCN

Bureau Rahbek Media

Animator Esben Rahbek

At skabe sammenhæng på alle platforme

Udfordring

Hvordan skaber man en sammenhæng mellem alt det content som man producerer og samtidig sikrer at modtageren hurtigt kan afkode hvem afsender er?

Vi har sammen med UCN dykket ned i denne udfordring og skabt en animeret identitet baseret på deres opdaterede visuelle identitet.

Animerede produkter
Produkt

Produktet var blandt andet animerede logoer, vandmærke, åbnere, lukkere, lower thirds og dæk-animationer/overgange. 
Sidst nævnte i flere forskellige varianter.

Services

Definering af nødvendige elementer

Drafts af udvalgte elementer

Udvikling af animationer

Guides til opsætning og brug

Animeret identitet

Hvis du virkelig vil skille dig ud fra mængden, har vi god erfaring med at teksten, navneskiltene, introen og dine logoer, forkæles og håndanimeres.

Når man tænker video, tænker man oftest på de levende billeder af mennesker der smiler eller de levende billeder der viser et produkt i aktion.

Efter flere år i branchen har vi bemærket et område, som virksomheder sjældent overvejer når de investerer i profilering gennem video: den animerede identitet.

Alt for ofte bliver dette valgt fra, da virksomhederne i bund og grund ikke er klar over potentialet der ligger gemt heri.

Man er ikke i tvivl om at de levende billeder, skal være ja, levende! Der skal bevægelse til. Men hvad med den grafik der kommer på videoen? Hvad med dit nydelige logo, som du allerede har investeret mange penge i, fortjener det ikke også at blive forkælet og komme i smuk bevægelse? 

Jeppe Rahbek Kreativ leder og klar til at hjælpe

Vi er klar!