fbpx
Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Stole + annoncering

WEBdanes

RESULTATER

3 forskellige produktioner med fokus på diversitet i produktet

En snedig måde at introducere produkt samt funktioner på, med flere forskellige produktvideoer

PRESSE

Kørt som annoncering

INFORMATION

Kunde WEBdanes

Bureau Rahbek Media

Fotograf Marc Skjødt Pedersen

Klipper Marc Skjødt Pedersen

Koncept Marc Skjødt Pedersen

Produktmatch

Udfordring

WEBdanes leverer gode stole til en fornuftig pris. Dette kan vi selv stå inde for, da vi har dem på kontoret. Udfodringen opstår ved at de fleste gamerstole har mange af de samme træk og at det kan være svært at kommunikere USP’er ved stolene. Så har man udelukkende prisen at differentiere sig på og det er en svær faktor at arbejde med.

Derfor er vi dykket helt ned i materien og sætter fokus på kvaliteten af syningerne, materialevalg mv. 

Derfor har vi søgt at skabe videoer, som fremviser funktionerne i produktet og samtidig placerer produktet i en kontekst som målgruppen kan forstå. Både gennem redigering, musikvalg og konteksten af annonceringen.

Hvordan skærer man den?
Produkt

Sammen med WEBdanes producerede vi 3 forskellige produktvideoer med deres egne stole i hovedrollen. 
Målgruppen er unge gamere, hovedsageligt mænd, så derfor valgte vi at bruge virkemidler som tiltaler denne gruppe.
Billydene, den flygtige og hurtige klipning fra element til element samt den meget digitaliserede levering og afsat i Youtube genren. Krydsklip, speed ramps og rotationer den ene og anden vej.

Services

Optagelser hos WEBdanes i deres eget studie

Redigering af indhold

Definering af målgruppe og produceret mod denne

After Effects arbejde med effekterne

Jeppe Rahbek Kreativ leder og klar til at hjælpe

Har du et spændende projekt i tankerne?